مودم و روتر

Wiki Article

هر موقع به کمک و راهنمایی نیاز داشتید، مشاوران مجرب بهراد پاسخگوی سوالات شما در حوزه تجهیزات برق اضطراری هستند.

با توجه به عوامل تأثیرگذاری که در انتخاب اندازه و تعداد باتری یو پی اس بیان شد، می‌توانیم یک فرمول ساده تشکیل دهیم و همه این عوامل را در آن وارد کنیم. این فرمول به صورت زیر است:

ده سال پشتیبانی، تأمین قطعات و ارائه خدمات فنی مورد نیاز کلیه سیستم‌ های برق اضطراری

تمامی تجهیزات الکتریکی حوزه پزشکی، برای ارائه خدمات و اقدامات درمانی برای افراد و بیماران به صورت گسترده استفاده می‌شوند و هر گونه اختلال و توقف در عملکرد آنها ممکن است آسیب جانی برای بیماران به دنبال داشته باشد.

در مورد خرید باتری های یو پی اس وقتی که به شاخه باتری های لیتیومی – یونی میرسیم با مدل های متفاوتی روبرو میشویم از جمله :

تجهیزات روشنایی در برخی مکان‌ها حتی در طول روز بسیار استفاده می‌شوند و به کمک یک یو پی اس مقرون به صرفه می‌توان از خاموشی این سیستم‌ها پیشگیری کرد.

وقتی برق شهر روشن است ، اینورتر و مبدل باتری را شارژ می کنند ، خرید یوپی اس هنگامی که برق شهر قطع می شود ، مجموعه به عنوان پشتیبان عمل می کند.

یو پی اس آفلاین ساده‌ترین عملکرد را در بین انواع یو پی اس‌ها دارد. در زمان اتصال جریان، برق ورودی را مستقیما به بارهای متصل در خروجی می‌رساند و از همین طریق، باتری‌های یو پی اس شارژ می‌شوند.

باتری های یو پی اس در مدل های گوناگونی قرار دارند و هم چنین بر خلاف باتری خودرو ها که ثابت بوده، متحرک هستند باتری های یو پی اس در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارند و در انواع مختلف باتری های یو پی اس صبا باتری، فاراتل، مورسیل و هم چنین هیتاکو موجود می باشند.

بنابراین، قبل از خرید باتری، از نیازهای خود آگاه شوید و یک باتری با ظرفیت مناسب برای نیازهای شما انتخاب کنید.

ولتاژ‌ باتری‌ها نیز مقادیر استانداردی مانند ۱۲ ولت است. برای مثال، در ساده‌ترین حالت و بدون در نظر گرفتن ملاحظات خاص، وقتی بخواهیم یک بار ۱۰ آمپری را با یو پی اس دارای ورودی ۱۲ ولت، به مدت ۲ ساعت تغذیه کنیم، به یک باتری ۲۰ آمپر-ساعت ۱۲ ولت نیاز داریم.

طبق یک استاندارد قدیمی عموما باتری هایی که وزن بیشتری دارند بدلیل اینکه سرب بیشتری در آنها بکار رفته است طول عمر بیشتری دارند و مرغوب تر هستند. ابعاد استاندارد باتری یو پی اس

اما از باتری های سیلد اسید به دلیل عمر طولانی و عدم نیاز به بازدید در اکثر دستگاه های یو پی اس مورد استفاده قرار می گیرد.

به علت ناپایداری شرایط اقتصادی و عدم ثبات قیمت ارز و نوسانات و تغییرات دائمی بازار، امکان ارائه قیمت ثابت به مشتران و خریداران عزیز وجود ندارد.

Report this wiki page