جراح بلفاروپلاستی در تهران

Wiki Article

سپس برای وارد شدن به دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام کردند و موفق به فارغ التحصیل شدن  در سال ۱۳۸۸ در بورد تخصصی جراحی پلاستیک با کسب رتبه اول دانشگاه تهران شدند و دکتر حدادی یکی از بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران اند.

مهم‌ترین مراقبت‌هایی که بعد از عمل بلفاروپلاستی لازم است:

در این مقاله تلاش داریم بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران را به شما معرفی کنیم. بلفاروپلاستی یکی از مهمترین روش های جراحی زیبایی است که به منظور کاهش چین و چروک در ناحیه پلک ها، انجام می شود.

شما باید با دقت به این سوالات پاسخ داده و بعد از آن هم برای انجام آزمایشات تجویز شده در جلسه مشاوره پیش از بلفاروپلاستی پلک پایین اقدام کنید.

عمل پف زیر چشم دوره‌ی نقاهت طولانی‌‌ای ندارد، اما حتما باید در رعایت نکاتی که برای مراقبت پس از انجام این عمل توسط پزشک‌تان ارائه می‌شود، دقت لازم را به خرج دهید.

برخی از عوارض احتمالی بعد از انجام بلفاروپلاستی پلک پایین شامل موارد زیر هستند:

به جا ماندن جای زخم ها و بخیه ها – عفونت و خونریزی – خشکی بلفاروپلاستی تهران چشم و تحریک آن – آسیب رسیدن به عضلات زیر چشم – سخت بودن بستن چشم ها – تاری دید

با توجه به عوامل فوق، هزینه جراحی بلفاروپلاستی برای هر فرد متفاوت است. قبل از تصمیم گیری درباره جراحی، باید با پزشک مشورت کرد و از هزینه‌ های مربوطه آگاه شد.

عمل چشم آسیایی، معروف به جراحی پلک دوبل، یک فرآیند زیبایی است که در آن افراد با پلک تک یا مونولید، پلک دومی ایجاد می‌کنند. مونولید ها پلک ‌هایی هستند که بخوبی قابل مشاهده نیستند.

جهت اطلاع از قیمت حدودی عمل بلفاروپلاستی پلک پایین می توانید از مشاورین سایت دکتر مهرداد خوانساری کمک بگیرید.

عمل بلفاروپلاستی را می توان روی پلک های بالایی، پلک های تحتانی یا هر دو انجام داد.

علاوه بر معاینه کامل چشم، پزشک می بایست با ارزیابی ناحیه اطراف چشم و کیفیت و کمیت پوست پیش از عمل بلفاروپلاستی پلک، خطوط سه بعدی بافت نرم زیرین و حمایت اسکلتی استخوانی را نیز در نظر بگیرد.

جراحی سینه (پروتز سینه ، لیفت سینه ، ماموپلاستی ، ژنیکوماستی)

چشم یکی از اجزای مهم زیبایی شناسی صورت است و جراحی بلفاروپلاستی می تواند نقش مثبتی در هماهنگی اجزای صورت داشته باشد. عمل بلفاروپلاستی پلک در درجه اول با اختلالات پلک، مجاری اشکی، بینایی و زیبایی دور چشم سروکار دارد اما امروزه اکثر جراحان پلاستیک چشم جراحی های پلک با هدف زیبایی را بر اساس نیاز مراجعه کنندگان انجام می دهند.

Report this wiki page